husnabaynaz Haftadayım şuanda yapışkan sarı akıntım oluyor doktora bugün gittim komtrol için ama herhangi bir olumsuz bişey söylemedi yaşayanlar var mı ? Bu haftalarda normal mi ?
ysmnsen husnabaynaz sarı ve kokuluysa genelde enfeksiyon diyorlar benim de o haftalarda olmuştu fitil kullanmıştım geçmişti
ilkannelik1 husnabaynaz gebeliğin başından beri var açık sarı jel gibi yada ıslaklık hormondan kaynaklıymış sanırım ama peynir kesiği yeşil kaşıntı yanma olunca enfeksiyon demişti doktorum
Kdz husnabaynaz benim sarı değil ama beyaz kokulu geliyor çoğunlukla her zaman geliyor denilebilir sebebini bı turlu gidip sormadım doktora da
husnabaynaz ysmnsen kokulu değil sadece şuan ilk defa oldu normal de akımtım oluyordu bana da ilk başlarda enfeksiyon demişti doktor ama şimdi hafif sarı yapışkan bi şekilde geliyor
husnabaynaz Kdz gidip bi gösterin bence ben bugün gittim normal kontrole ama bununla ilgili herhangi bir şey demedi doktor bana sabah yoktu eve gelince oldu