Yazmak bana da nasip oldu sonunda 🌸buradaki arkadaşlara motivasyon olsun diye yazıyorum hiçte korktuğum gibi olmadı genelle Spinal arasında kalmıştım burada da sormuştum hatta 6 buçuk gibi yatış yaptım hemen önlüğü giyip damar yolu açıp serum verdiler 7 :48 gibi ameliyathaneye alındım hazırlıklar yapıldı sırtımdan iğne vurundum hiç hissetmedim sıcaklık geldi daha sonra sonda takıldı onuda hissetmedim üzerime ameliyathane örtüsüyle örtene kadar uyuştum tamamen birden bebek geliyor dediler ben örtü seriliyor üzerime hala diye zannederken kesilmişim meğer😁sadece bebeği çıkarırken hafif karnıma bastırdılar birde çıktıktan sonra organlarla oynarken mide bulantım oldu onun dışında sorun yoktu zaten başımdaki hemşire sürekli sordu baş dönmesi mide bulantısı olunca hemen söyle iğne yapıyım diye şükür onuda kolay atlattık bebeğimi gösterdikten sonra sakinleştiri vuruldum 8:10 geçe doğdu ailem bile şaşırdı ne çabuk geldiniz diye dikildikten sonra hemen odama alındım 3 saat sonra uyuşukluk geçti bacaklarımdan 6 saat sonra sondan çıkarıldı ve yürüdüm.