Bacılar selamlar. Bugün akıntım şeffaf su gibi ama sanki biraz fazla. Bir de bebek hareketleri artık yavaşlamış gibi hissediyorum ama güçlü yine de. Haftaya sezaryen olacağım yarın da kontrolüm var. Bazılarına sorduğum da normal dediler ama bilemedim siz bu hafta neler yaşadınız?