eskya Doktorum yarın hastane kapalı olacağı için acilden giriş yapıp muayene olmamı söyledi etmeyecek olurlarsa ağrım var vs. Dersin dedi acilde muayene nasıl oluyor acaba nst ye vs. Bağlıyorlar mı ya da ne gibi bir kontrol yapıyorlar 37+1 iz yarın✨
Deletedmom_8793 eskya acile gidince sancım var dersen seni ebe katına yollarlar ebeler hem nts ye bağlıyor hemde alttan muayene ediyor
fatmaa51 eskya evet acilde ben görmüştüm muayene olmuştum nst de vardı yatan hastalar filan vardi tabi gideceğiniz hastanede varmı bilemem ama
Busranur_mnts eskya ben acile gittiğimde önce bebeğe baktılar sonra alttan açıklık var mı baktılar sonra natye baktılar