Kızlar merhaba ailecek uyuz geçirdik ve kükürtlü uyuz kremi ile tedavimizi sağladık ve atlattık 2 hafta önce
Ama sanki her terlememde vücudumdan o kremin kokusu geliyor gibi hissediyorum.Keseler sabunlar duş jelleri gözenekler açılsın temizlensin diye bebek yağı sürüp duş aldım ama yok kremi sürmediğim halde sanki kokusunu alıyorum terimde sizlerde de oldu mu