Kızlar 20 haftalık hamileyim birkaç gündür göğsümün üç dört parmak altında sertleşme oluyor. Dokununca çok açıyor batma yapıyor özellikle sol taraftaki daha baskın resmen kaburgama batıyor gibi. Bu haftalarda olan normal bir şey mi daha önce hiç duymadım