[silindi] Gebelikte yuksek nabız olanlar normal mibaşına böyle bi şey gelen var mı ? Benim sürekli 110 95 arası nabız tansiyonum normal çıkıyor
[silindi] Umutbatum banada doktorum takip et dedi ama bilemedim çarpıntı yapıyor bide bende astımda var
Nebahathumeyra Benim de hep yüksek 90 nın üstü hep ama hamilelikten önce de öyledir tansiyonum düşük nabızım yüksek olur hep
[silindi] Nebahathumeyra bana doktorum takip et dedi ama bilemedim çarpıntı yapıyor bide bende astımda var