yaggmurt Bugün başladı ara ara oluyor normal mı yoksa bişey eksikliği mi kızlar ona göre yazım doktora
orhismommmmmm yaggmurt canım şeker ölçümü yaptık şekerim çok düşük çıktı. Doktor saat başı bişiler atıştır yoksa bayılırsın başın döner dedi senin de olabilir
hariboom yaggmurt bencede yaz doktoruna tansiyonunda düşüyo olabilir.. Kasıklarında ağrı oluyormu bende 22+0 ım kasımlarım çok ağrıyor
yaggmurt hariboom of hemde nasıl ağrı oluyor otururken kalkarken mahvediyor benim doktorum magnezyumu günde 2ye çıkarmamı söyledi öyle biraz hafifledi ağrılarım
hariboom yaggmurt ayy resmen afedersin şeyim zonkluyor yaa kalkarken filann .. bende kullansam bari doktora gidince söylim..
hariboom yaggmurt ben bi ara magnezyum kullanıyprdum ilk aylarda ama o kadar midemi bulandırıyosuki bıraktım … seninki hangi matka acaba bulantı yapıyormı
yaggmurt hariboom ocean kullanıyorum hiç bulantı yaşamadım birde akşamları kullanıyorum yada öğleden sonra günde 2 kere kullanacaksam