Progesteronu kullanın bunda bi sorun yok ama değeriniz gayet iyi benim beta 450iken progesteron 8.6 cıktı ağladım sabaha kadar bu yorumları okuyup doktora gittim, doktor dediki daha yeni oluşuyor gebelik 5üstü değer bizim kabulumuz. Yine de progesteron başlatmıştı. zaten kaybım da var önceden 16.haftama kadar kullandım. Progestan hapı anlık değeri yükseltip hormon salgılıyor . hiç bi sıkıntım da olmadı çok şükür. Rahat olsun içiniz, sağlıkla ilerlesin insallah♥️😻
Benimde enfeksiyon cıktı saglık ocağı tam tersi doktoruna danış hemen dedi enfeksşyon önemli dedi dokotorumda şase yoz yazdı o etkili olmayınca sonraki hafta antibiyotikte kullandım. Enfeksiyon antibiyotiktwn daha riskli erken haftada