EngineerMomm Merhaba , 5. Haftamı yeni bitirdim Kan tahlilleri yapıldı t3t4 normal ama tsh 4,5 çıktı Bunu yaşayan var mı ? Doktorumla henüz görüşmedim!
meldaa41 EngineerMomm Benim de ilk kan tahlilinde 8 civarı çıkmıştı. Dahiliyeye yönlendiriyor tiroid hapı veriyor gebelik boyunca düzenli kullan o değeri 2 civarında tutmamız lazım aylık takip edeceğiz dedi. İlk bir ay değerim düştü şimdi yine yükseldi ama ciddi bir şey değil gebelikte normalmiş
EngineerMomm okuduklarıma göre bebeğin zeka ve beyin gelişimi için önemliymiş. özellikle ilk haftalarda ama kontrol altına alındığında sorun olmazmış cevabınız için çok teşekkür ederim ☺️ doktor ile görüşme sonrasında tekrar burayı güncellerim 🙏
dilekmom6 Benim de aynı haftada yüksek çıktı 6 civarı ve doktorum dahiliyeye yönlendirdi zekası için sıkıntılı bir durum dedi. 1 ay oluyor ilaca başladım pzt kontrole gideceğim umarm düşüş olmuştur.