newchapter Evet electa ve aptica modelini denedim. İkisi de güzel aslında. Electa daha hafif bir model ama aptica daha premium duruyor tabi. Kararsız kaldım ikisinin de fiyatı yüksek değer mi bilemedim
newchapter betulgizem eesy twist aldım ama henüz kullanmadım. Çok hafif bir araba konforlu duruyor bakalım
gizemsss8 Ben de inglesina aptica ile cybex priam arasında kalıp cybex almıştım ama inglesinayı da çok beğenmiştim babymallde denediğimde