Kızlar yarın 32 haftalık oluyorum ve 3-4 gündür karnımın bazı noktaları sertleşiyordu ağrı veya sızı olmadan fakat az önce ayaktayken rahmime de ağrı girdi ama ince bir sızı şeklinde hemen oturdum ve şuan ağrı hissetmiyorum
Bu haftalar da bunlar normal mi acaba