Sevim1902 benim hormonlu spiralim vardı hergün kanamam ve sancım oluyodu sürekli kan kaybediyodum kadın doğum doktoruna gidince ultrasonla baktı sezaryen hattında açıklık var dedi başka doktora yönlendirdi o doktor da spirali çıkaralm öyle deneyelm kanamaların belki spiraldendir istmoselden değildir dedi 3 ay sonra gel düzelmezse ameliyat edelim dedi bn çıkarmayın gebelik istemiyorum ameliyat edin dedim ama çıkarsamda gebelik olmaz istmoselle dedi tam yeni 3 ay doldu günüm geçti bi baktım hamileyim tedavide olamadım istemediğim gebelikle sonuçlandı spiral çıktıktan sonra hergün değil ama adetim 20 güne kadr uzuyodu lekelenme şeklinde ameliyat olmayı düşünüyodum gebe kaldım işte şimdi riskli gebelik istmosel yeri büyürse gebelik sonlandırılcak 😕