lamiayldz Gebelikte antibiyotik kullanıp dişini yaptıran var mı Dişim çok ağrıyor enfeksiyon kapmış antibiyotik kullanmakta karasızım kullanıpta sorun yaşayan oldu mu
Aleynaaaag lamiayldz ben kullandım çünkü enfeksiyonun bebeğe daha çok zararı var şükürler olsun ki bir şey olmadı ama tabii ki doktor kontrolün de kullanman gerekiyor gebeliğine uygun antibiyotik yazarlar mutlaka