emineozturk_41 7 haftalık hamileyim kanama alanım var Protestan kullanıyorum kanama Alanı gider mi bu durumu yaşayan var mı?
user99 emineozturk_41 benim 5 haftalıkken görüldü kese yeni oluşmuştu pregeston kullandım 1 hafta sonra gittiğim de kanama alanım yok olmuştu inşallah senin de kaybolur iyi düşün iyi olsun ☺️
anonimssss emineozturk_41 benim de 7 haftalıkken vardı şuan 11. Haftadayım dinlenmeyle bol su içmeyle Progestan fitil kullanmakla geçti ama bol bol dinlendim iş yapmadım
orhismommmmmm emineozturk_41 sadece yatacaksın en azından 12. Haftaya kadar riskli zamanı atlat çok küçük düşük fln yaşamanı istemıyorum bende yaşadım aynı şeyi sadece bol bol su içip ayağının altına yastık yok dinlen iş yapma birini çağır sana baksın
rmy1 emineozturk_41 bende 6.haftadayım kanama alanım var 1.5cm di 3 gün içinde 1cm e düştü şükür ama bugün maalesef iş yapmak zorunda kaldım asla dinlenemedim ağırda kaldırdım çokta hareket ettim korkuyorum şu an
aleyna007 Bende dün gittim kontrole 7+1 dim daha önce kanama alanı yoktu dün doktor kanama alanının oluştuğunu söyledi bugün de kasık ve bel ağrım var endişeliyim açıkçası