prensannesi__58 Kızlar Dpo 5 halen sağ kasıkta hafıf batma yürürken sızlama oluyor belımde de var ama sureklı degıl günde bı kaç kez hamıleıl belırtısı ıcın halem erken mı 😂
Gulceefe-00 prensannesi__58 benimde çatlama olalı beş gün olacak ama hiçbir belirtin yok bat 26 mart 12 mart da yumurtlamaydı bakalım ne olacak😃
bebegimle_ben prensannesi__58 dpo 9 da test uap canim cikar silikte olsa bizide bilgilendir testi at buraya
dilbenuro prensannesi__58 geçen ayki döngü de benimde öyle olmuştu umudunuzu kırmak istemem ama 2/9 Şubat arası asla geçmedi kasık ağrım adım atarken canım yanıyordu ama maalesef tutmadı inşallah bu mübarek günde rabbim sizin için en hayırlı olanı versin
prensannesi__58 dilbenuro 1 hafta boyunca olmuş sızde de hadı ya o zaman bu bır belırtı degıl benım hiç böyle olmazdı o yüzden bı umutlandım
prensannesi__58 Gulceefe-00 benım de hiç bir ay böyle olmaz do sağ kasık ta ve belım de ara ara batma oluyor ona umutlanıyrm belkı de psıkılejıktır ay ne zor şeyler ya 😂
prensannesi__58 Esma006 aynen test ıcın çok erken sadece kaşık ağrım var böyle erken ağrısı olup gebe kalan oldu mu dıye merak ettım
dilbenuro prensannesi__58 bende çok umutlanmıştım beta da 0 görünce akşama kadar ağlamıştım lütfen belirti kovalamayın zor biliyorum ama üzülmemek için gerekli bir durum…
prensannesi__58 dilbenuro adet olana kadar devam ettı mı yoksa ağrı gıttı bı kaç gun sonramı adet oldunuz