rmeysaerdem Merhaba bi kızım var ismi Beren Afra Şimdi yine inşallah kızım olucak babası sare ismini çok istiyor bende başına Aden eklemek istiyorum ama herkes duyunca ismi bi şaşırıyo kızının ismi Aden olan varmı yada Aden kötü bi isimmi
aslmoms Kötü anket şıkkı olduğu için onu seçtim ama kötü demiyorum / ben sevmiyorum o ismi malesef 😢 şahsi düşüncem isim kötü olduğu için değil
rmeysaerdem aslmoms genel olarak evet pek beğenilmiyor bencede 🥲 Peki Beren ismine böyle benzeyen bi isim fikri verebilir misiniz ceren hariç 😂
rmeysaerdem NobleMom Evet ama zaten başta olcağı için Aden sare yerine Aden deriz diye düşünüyorum 😊🌸
mutlubalik Kızımın ismi aden tek isim koyduk. Çok akıllı uslu bı çocuk yani şuan 3 yaşında kızım 🌸 ne alaka öyle söylemişler hem cennet bahçesinin adı yani Kuran’da geçiyor
rmeysaerdem mutlubalik Bende çok beğeniyorum ya çok sevimli geliyo kulağıma ismi yani koymassam içimde kalıcak bi isim inşallah bende koyarım 🌸 Maşallah bu arada kızınızada 🙏