Kızlar süreç nasıl işliyor? Benim normal kontrolde erken haftada sancım çıkınca yatırdılar. Önce sancı odasımı ne öyle biyere aldılar yanıma kimseyi almadılar saatlerce orda kaldım sonra servise aldılar. Ama şimdi normal zamanda doğum başlayıp gittiğimde yine mi böyle bir şey yapıcaklar yoksa direk odaya mı alırlar? O sancı odası denen yer beni çok panikletiyo. Ne yaşayacağımı bilmemek dahada panikletiyo. Süreç tam olarak nasıl olucak acaba