feyzaaltunakyuz Uygulamaya göre 6+2 fakat kese 24mm yolk sac pozitif küçük ama dedi fakat bebek yok haftaya perşembe kontrol istedi boş gebelik olabilir kürtaj olabilirsin dedi sizce haftaya bebek gözükür mu ? Bu durumu yaşayanlar var mı aranızda ?
gunes_22 feyzaaltunakyuz geç döllenmeden dolayı oluşmamış olabilir 7 haftadan sonra gözüküyor genelde hiç endişe etmeyin yolk sac var yani bebeği besleyen kese bir hafta sonra göreceğinizi düşünüyorum🙏
NobleMom feyzaaltunakyuz Belki geç döllenmedir. Çok oluyor bu şekilde. Umarım haftaya görürsünüz bebeğinizi 🙏🏻
feyzaaltunakyuz tamamomy yolk sac gözukmusmuydu ve kese boyutu kaç di bana ne olumlu ne olumsuz yanaştı içim çok tedirgin insallah kenarlara bir yere saklanmistir bebişler görürüz en kısa zaman da sağlıklı şekilde
tamamomy feyzaaltunakyuz onları söylemedi aslında bende sormayı unuttum 14 mm dedi geç döllenme olabilir iki hafta sonra görmezsek boş gebelik oluyor dedi bende çok canımı sıkıyorum inşallah görürüz bir sonraki kontrolde hem de kalp atışını duyarız bebişlerim ya🥺