derinma doğum paketi almadım, ÖSS anlaşmalı gittim, TSS anlaşması yok. Nst ler 1000 kusur TL idi. Ben doğum paketinin haftasını kaçırdığım için alamamıştım öncesinde, sadece doğum yaparkenki paketi aldım. Mükemmel bir odada, 3 ana 2 ara öğün enfes yemeklerle, refakatci dahil olacak şekilde sezaryen dogum yaptım. Hayatımın en iyi hastane deneyimiydi. Doktorunuz kim bilmiyorum ama ben Ali Memiş Mutlu’nun hastasıyım. Muazzam bir hekim!
Dikişlerim yok gibi bir şey, çok da aşağıdan oldugu için asla görünmüyor.
Benim aldıgım pakette,
Yenidoğan aşıları, 2 topuk kanı, dogumdan onceki son nst , sezaryen (spinal veya epidural olabilir), 2 gece yatışlı - refakatçili konaklama, kuaför hizmeti, mobil ev ekibi ziyareti-ilk banyo gözetim ve evde 2 saat servis verilmesi, lohusalıktaki psikoloji değişimleri için psikolojik destek, bebeğin Acıbademli olması ve 18 yaşına kadar %10 indirim alması, sonrasında da yine Acıbadem bebeğine özel indirimli hizmet verilmesi, doğumdan sonraki ilk duşun hastane personelince aldırılması, anne-baba özel kutlama yemeği gibi cok dolu bir paketti, fazla fazla yetti