ilknur1414 Dün muayeneye gittim 5+4 kese görünüyor ama bebek görünmüyor beta değerim 15 binin üzerinde normal mi görünmemesi kızlar 😕
emine1309 5+4 de geçen hafta benimde görünmedi bugun 6+3 üm bugun gördük endişelenme 1 hafta sonrasında görürsünüz inşallah