Kızlar cinsiyetle ilgili bildiğiniz hurafeler var mı ? İlk hamileliğimde gebelik testi yaptım ikinci çizgi hemen ve çok net çıkmıştı . Bu hamileliğimde test biraz geç ve silik çıkmıştı . Net ve hızlı çıkarsa erkek silik ve yavaş çıkarsa kız oluyormuş . Bu ne kadar doğru ??