berrineyi 33haftalık hamileyim ama hala kafamı rahatlatacak bir doktor bulamadım lütfen tecrübelerinizi fikirlerinizi paylaşır mısınız zaman geçtikçe daha çok korkmaya ve tedirgün olmaya başladım😢
rabiaerdemm berrineyi medipol çamlıca nigar hanım çok iyi bi doktor tatlı dilli güler yüzlü ikinci doğumumu o yaptırdı bu üçüncüyüde onda yapmayı planlıyorum
Cekonomiiisstt berrineyi ben 13. Haftamdan beri MedicalPark Göztepe Zübeyde aytufana gidiyorum. Çok tatlı birisi riskleri göz önünde bulunduruyor her zaman ve önlem alıyor. Kafam çok rahat o yüzden
bernaerten berrineyi bende çamlıca medipolde Leyla hocaya gidiyorum memnunum kuzenimin tavsiyesi üzerine başladım ve güzel devam ediyor
kuccukpremsesinannesi berrineyi ben Çamlıca medipolde Ayşe Şeyma küçükakçaya gidiyorum. Çok tatlı guleryuzlu bir doktor.
aleynnna berrineyi 1 kere muayene olmak için deniz çokay adında doktora gitmiştim güleryüzlü ilgili bi doktora benziyor
berrineyi kuccukpremsesinannesi bende şuan ona takipliyim 24.haftadan beri ama bazı olumsuz yorumlarını okudum korktum siz kaç haftalıksınız
berrineyi Yenidoğan yoğun bakım tadilattaymış ilgili yakın yerlere gönderiyoruz dediler ben sordum yeni
berrineyi Nasip artık bende Ayşe hanımla devam edeceğim zaten doğum da orda olur olmaz bira şans işi ekstra gelmeye para alıyorlar ve gerek yok bence
aleynnna berrineyi Evet bende doğumu orda olsun istiyordum ama ekstra ücret istiyorlar bazı şeylerden hisar hastanesi mesela öyle değilmiş takipli olduğun doktor doğurtuyormuş devlet mi özel mi olsun henüz karar veremedim bende
berrineyi aleynnna sağlıklı gelsinler de İnşalalh devlette eş desteği aile desteği çok olmuyor bu sebepten korkuyorum 5 yaşında oğlum var içeri almayacaklar etmeyecekler bir de afraları tafraları çok oluyor malum 😅
aleynnna berrineyi Evet evet devletten dolayı benim de biraz korkum var hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah sağlıkla gelsinler 🫠