feyzaklc Kızlar dün bayram öncesi temizlik yaptım yoruldum da baya normaldede sağ ayağım şişiyor ama bu sabah sağ ayağım sağ elim yüzüm şiş uyandım elimde uyuşukluk var ayağıma da basınca ağrıyor başına gelen var mı acaba normal mi