momdiary06 benimde kızım 16 günlük 2 numara kullanıyorum bende gerçekten emzirme artı mama veriyorum bazen 1 buçuk saat sürüyor toplam beslenme kolum kopuyor artık biberon tutarken 3 başlık fazla mı gelir bilemedim meme reddi yaşarım diye almak istemedim eğer bir biberon deneyip memnun kalırsanız bana da söyler misiniz