fztanne_ Kızlar bugün tam 16+0 olduk. Dün de gittim bugün de asla bacaklarını açmıyor. Başına gelen oldu mu varsa cinsiyeti ne oldu? Genelde kızlar saklar diyorlar
Saimenur fztanne_ kızım 6 aya kadar bacak arasını sakladı yüzü acıktı.Sımdı Allah nasıp ederse erkek Masallah yelkenler fora oda yüzünü açmıyor 😊
zey55 fztanne_ 16+6 da cinsiyeti öğrendik ama secdede durur gibi duruyordu 25 haftalık oldul hâlâ öyle yatıyor asla yüzünü göstermiyor bizee 😂
Aylaa123 fztanne_ benimkide hep sakladı ama erkek bunun cinsiyetle alakası yok bence hiç elimde yüzünün olduğu ultrason kağıdı bile yok hep kendini sakladı hem pipiyi sakladı doğurunca gördük 😂
aslmoms Gokturkmom_ 11 hafta gibi 2 li taramaya gittim orda bile erkek dediler. Yanlışlıkla kız diyen bile olmadı bana 🤣🤣 her hafta erkek bu, erkek bu diyorlar. Bu kadar belli etmezsin kendini be yavrum
aslmoms Gokturkmom_ hahahah ben renkli istiyorum doktorum biraz büyüsün veririm dedi 🤣🤣 Napcaksın dedi evlenince eşine veririm dedim. Benim eşimin sünnet resimleri elimde hahahahah hala dalga geçiyorum 🤣🤣
zey55 fztanne_ biz o haldeyken doktor hemen yakaladı cinsiyeti maşallah baya pipisini gösterdi ama hala o pozisyonda nedense çok seviyor 😂