Kızlar avent almayı düşünüyordum ama trendyoldaki saçma satıcılardan başka bir yerde bulamıyorum e Bebek’e aylardır gelmiyor stok çalışan üretimde sorun vardır dedi bir de son zamanlarda memnuniyet oranı düşmüş sanırım akıtıyor diye mamajoo yorumları çok iyiydi siz ne aldınız