20240329 Bugün çatlatma iğnesinin 15. Günü dünden beri bacaklarım çok ağrıyor ve adet olucakmışım gibi kasıklarıma ve karnıma ağrılar giriyor baş ağrısıda var adetim ayın 20 sinde acaba gebelik varmı dır yoksa yine adet belirtisi mi
aycacil 20240329 bende dün öğrendim canım 14. Günüydü aynı belirtiler baş ağrısı bile hatta dayanamadım acile gittim testim pozitif çıktı inşallah bebişin seninledir ☺️
mlkertrkn 20240329 iğnenin 14.günü kan testi yaptır demişti bana doktorum bende yaptırdım pozitif çıktı, yarın test yaptır bence yada gece mece git özele☺️ inşallah mutlu haberler alırsın🙏🏻
mlkertrkn 20240329 yok hiçbir belirti hissetmedim, şuanda bile belirgin bir belirti yok aslında, kan testinde pozitif çıktı ve bugün keseyi gördük, görmesem hiç anlamazdım bile.