ikizannesiiiiiiii büyük oğlum şeker sınırda bir şey olmaz denilmesi ve uyarılmamam sebebiyle doğum sonrası hemen yoğun bakıma girdi iki doğumumda 37 hafta üstünü görmedi buda gelişmemiş ciğer demek bebekler büyük 39 40 haftalık gibi ama organları malesef gelişmemiş o yüzden solunum sıkıntısı vardı. Bu gebeliğimde öğrendim ki bebeğin kalbini etkilermiş kaslar kalınlaşırmış buda kasılmayı etkiler ritim bozulur kalp rahatsızlığı olur delik olma ihtimalide var şuan ama doğum sonrası kalple ilgili sıkıntıda olabilir. Şeker işitmeyi etkilermiş bebek ilk testten geçse bile kapsamlı ileri düzey test gerekiuor ilerleyen aylarda çünkü yüksek şekere maruz kalmış oluyor plesenta erken yaşlanıyor bebek normalden hızlı büyüdüğü için buda ayrılmaya falan sebep oluyor bunlar benim yaşadığım ve şuan gebe olmam sebebiyle olası bildiğim risklerim son aşama zaten vefat malesef şeker bunada sebep oluyor ben ikinci bebeğimi yoğun bakıma göndereceğim diye hazırladım hep kendimi bu psikoloji bile yetiyor insana 😔 umarım umarım hiçbirini hiçbir gebe yaşamaz 😔