Selam anneler
Son 3 haftadır hastanelerde sürünür olduk 38 haftalık hamileyim kontrol için gittigimde bebişimin kalp atışı yavaş dediler ikinciye çektiler iyi biraz uyuyo bebek dediler 3 gün sonra bi daha gel dediler tekrar gittim yine aynı yavaşlama var dediler 3 gün sonra bi daha gel dediler bugün için ve yine gittim yine yavaşlama varmış öğlen sonrası bi daha çağırıyor başına böyle bir şey gelen varmi tecrübeli annelerimiz çok korkuyorum ilk gebeliğim ağlayasım geliyo çok mutsuzum