oznurrkoc Kizlaaar bugün randevumuz vardı 17+0 erkek olduğunu öğrendik ilk bebişim ve çok mutluyummmmm sizlerin cinsiyetler neler artık isim önerisi alabilirimmm🥹💅🏻🩶
nesli1453 oznurrkoc ilkim erkekti kız çok istiyordum ama hep hayırlısını da istedim rabbim şimdi bir kız evlat verdi 22+5 bizde 🌸🙏
selin212 benimde dün randevum vardı 12+5 ikizlere gebeyim biri kız diğeri için önce erkek sonra kız da olabilir dedi henüz erken sanırım öğrenemedik yani
nesli1453 beautiful_ 16 cı haftamda kesin öğrenmiştim dün de detaylıya girmiştim zaten orda da direk kız dediler