

Pcosluyum 3 buçuk aydır falan regl olmuyorum benim regllerim hep böyle düzensizdir.3 hafta önce falan ara kanamalarım başladı tam bi regl sökülmesi değil.bir hafta sonra ara kanamam olmasına rağmen öylesine bi yumurtlama testi yaptım 3ünde pik çıktı değerlendirdik sonraki gğnlerde silikleşmeye başladı bugün 18 mart bi kaç gündür yine bakıyorum yumurtlamaya yine böyle koyulukta ara kanamalarım devam ediyor yine ama hafiften kasıklarıma adet olma hissiyatı da geliyor sizce böyle koyu çıkması normal mi