arkadaşlar selam 12+5 teyim. Gebeliği ilk öğrendiğim zamanlar da kabızlık sorunum olmuştu. Düzeldi. Bu dönemde de geceleri uyurken hep bi rahatsızım sıkışıyorum karnım gurul gurul.. Dün akşam kurufasulye yedim ah yemez olaydım. Gaz problemi yaşayan var mı? Sanki vücudum hassaslaştı :)