goksinimm Gece 4 den beri belimden kasıklarıma ağrı oluyor adet sancısına benzer ama beni zorlayacak bir şey değil son bir saat kadardir karnimda sertleşme oldu geçer gibi oldu ama tekrar geliyo lütfen yardım
momsi goksinimm doğum sancısını anlamaman imkansız dayanılacak gibi değil çünkü. Yalancı sancılardır vücut kendini doğuma hazırlıyor
happybusey Canım doğum sancısı olabilir belinden vuruyorsa git bı nst çeksinler zaten randevuya gerek yok bunun için belirtileri söylersen hemen alırlar sancıların düzenlii.dinlenince, pozisyon değiştirince geçiyor mu bebek hareketlerinde azalma var mi
goksinimm happybusey sancı nasıl bir şey onu bilmiyorum desem o biraz korkutucu geliyor bebek şimdiye kadar baya hareketliydi hastaneye erken gidip yipranmakta istemiyorum ne istediğimi bnde bilmiyorum ama hafif bel ağrısı ve baki var biraz
happybusey goksinimm valla benim de ilk gebeliğim çok bı bilge sahip değilim açıkçası kendi ebemin soyledikleri sancı belli aralıklarla gelip belden vuruyorsa,dinlenimce veya pozisyon değiştirince geçmiyorsa doğum sancısı olabilir demişti tabiki yine de biliemiyoruz herkeste aynı da seyretmeyebilir bu durum 😐seni anlıyorum haklisinda ama bişey varsa Allah korusun umarım yoktur bunu ancak onlar anlayabilir için rahatlar en azından emin ol bilmemek daha kötü bilgi biraz daha rahatlatıyor insanı 🙏🏼
goksinimm happybusey elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum bakalım nolcak sadece yürürken artiyo bel ağrısı onun dışında dayanopmaz bir ağrı yonartarsa doktora giderim
yagmurbehlul 36+2yim 3-4 gündür benimde bu şekilde ağrılarım var kasık ağrılarından yürüyemiyorum hatta normalmiş vücut doğuma hazırlanıyor az önce kontrolden geldim bebek iyi yani seninde yalancı kasılmalar muhtemelen sancıların sıklaşırsa doktora görün derim
esme3066 Yani eğer sancıysa zamanla artar zaten. Çok artsa bile öyle hemencecik doğurmadığın için bence artıp belli bir düzende geliyor mu ona bak
goksinimm krgl55 dakikayı neye göre tutcagimi bilmiyorum ki sürekli belden vuran bir ağrı var ama çok yıpratıcı bir ağrı değil sadece yürürken artıyor
goksinimm momsi üç saati geçti ağrı sancı her neyse hafifledi geçti sanırım yalancı sancı dediğiniz gibi
nisan0 Canım 32+2 yim bende 1 haftadır öyleyim dün hastaneye gittim doktorum sancının böyle bir şey olmadığını geldiğinde durmadığını ve önce 15 dk da bir bir sonra yavaş yavaş bu sürenin düştüğünü söyledi şuan bu sancılar normal bende baskıda var vajinamda inanılmaz 2 defa nst yaptık sancı çıkmadı Progestan iğne ve fitil kullanıyordum ben hatta 2 aydır erken doğum riskim var diye dün bıraktık sancı olduğunda pozisyon değiş sağa yada sola dön yada biraz yürü geçer dedi doktorum
goksinimm nisan0 benim de tam tersi yürüdükçe arttı baya zorlandım bir süredir uzanıyorm iyim bilmiyorum nolur artık kolayca doğsun istiyorum
kif @goksinimm şimdi nasılsınız bence doğum sancısı değildir doğum sancısı dayanilmayacak gibi oluyormuş yuruseniz de dursaniz ds yatsanizda gecmiyormus sadece ön hazırlık olarak duşun bende de o hafta da olmuştu saatte bir vuran dayanilacak gibiydi ama sadece 3 saat olmuştu karnımda ara sıra sertlesiyrodu ama hala dogurmadim 38+5
goksinimm kif şu an için geçti galiba iyim teşekkür ederim yürüdükçe sertlik ve baskı artıyor bnde nasıl hareket edicem bilmiyorum 😁 sinirlerim bozuldu artık doğsun istiyorum hepimiz kolaylıkla alalım bebisleri kucağımıza