11+3 hamileyim
Daha önce bi düşüğüm olduğu için bu sıra biraz bebeği merak ediyorum kaygılanma da oluyor hafif. Gece yatağa yattığımda önce yemek borum yanıyor gibi hissettim sonra yemek borumla göğsümün birleştiği yerde ağırlık hissettim hatta oradan sert bir şey geçiyor gibi nefesim de daraldı 15-20 dk ye bir oldu . Bir ara kalktım yatakta yatmak istemedim sonra geri yattım yastığı yükselttim . Ama böyle ellerim kollarım uyuşuyordu . Hamilelikle mi alakalı yoksa panik atak mı çok çözemedim. Panik atağa dair bir tanım yok ama bazen acaba mı diyorum . Panik atağı olanlar aydınlatabilir mi ?