Arkadaşlar ben vajinismusum 8 aydır evliyim ve 2 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktora gitmeye korkuyorum alttan muayene olmaktan korkuyorum çünkü hala bakireyim eşimle bu rahatsızlığı yenmek için çok destek aldık hafif 1 damla geldi ama tam bir kanama yaşamadım bakireyim hala ve alttan muayene olmaktan korkuyorum sizce ne yapmalıyım desteğinize çok ihtiyacım var tecrübelerinize de 🥹