Günaydın Canım Anneler,
Bugün zaman makinesine atlayıp geçmişe yolculuk yapalım mı? 🥹
Eğer 5 yıl öncesine dönme şansınız olsaydı, o zamanki kendinize ne söylemek isterdiniz?
✨ Daha cesur ol mu derdiniz?
✨ Bu kadar üzülme, her şey geçiyor mu?
✨ Kendine daha çok değer ver mi?
✨ Yoksa “iyi ki böyle yapmışsın, devam et” mi derdiniz?
Belki de şu an yaşadığınız her şeyin aslında bir anlamı olduğunu söylemek isterdiniz. Herhangi bir şey olabilir.
Hadi içimizden geçenleri paylaşalım.
💬 Yorumlarda buluşalım.
Ben başlıyorum.
“Babanla daha çok vakit geçir.” derdim 🥲