Kizlarrrr selamm PCOS (Polikistik Over) hastasıyım, bu yüzden adetlerim maalesef hep düzensiz. Son adet tarihim 29 Ocak, yani bugün itibarıyla döngümün 48. günündeyim. Yaklaşık 1 hafta önce (11 Mart’ta) erken gebelik testi yaptım ama negatifti.Ancak son 3-4 gündür sürekli devam eden, az az ama yoğun kıvamlı beyaz bir akıntım var. Normalde adet öncesi bu kadar uzun süreli bir akıntı yaşamazdım. Benim gibi PCOS olup, testi başta negatif çıkıp sonradan bu tarz bir akıntıyla hamile olduğunu öğrenen Varmi??