aybarssmomm Kızlarrr tahmini olan var mı ne hissettiniz, cinsiyeti doktor gördü mü bilmiyorum ikili taramadan bu görüntü açıkçası 16.haftaya kadar söylemiyoruz dedi 🥲
ozozy aybarssmomm en hayırlısı ne ise öyle olsun bacım ben pek anlamam ama erkek gibi hissettim ahahaha
aybarssmomm ozozy aynen öyle hayırlısı olsun ama insan da meraktan çatlıyo evde de bi oğlan olunca bu ne olacak acaba diye ama bende erkek hissediyorum sanki🥹
ozozy aybarssmomm öyle vallah bende öğrenene kadar herkese sorduruyordum sen ne hissediyorsun diye 😂 hayırlısı olsun İnşaallah sağlıkla afiyetle gönlünden geçtiği gibi olur 🫶🏻
aybarssmomm seher_3590 QueenBahar_ Yaa Hadi hayırlısı bir tane de kızım olursa tadından yenmez cidden 🥹 sağlıklı olsun da 🤲
seher_3590 aybarssmomm oğlunuz var sanırım insallah bu da sağlıklı hayırlı bir kız evlat olur farklılık olur 🥰erkeksede oğlunuza arkadaş yoldaş olur .
aybarssmomm seher_3590 inşallah teşekkür ederim 💜 evet bir oğlum var allah can sağlığı versin hem de herkesin allah yardımcın olsun dediği türden hiperaktif bir çocuk 😅 bu da erkek olursa huni takarsın artık falan diye takılıyorlar çok 😅 sülalede kız ve erkek hisseden eşit gibi erkek diyen Biraz daha fazla artık bakalım sağlıklı gelsin de 🤲
aybarssmomm gul_dmr sağlıkla gelsin inşallah, tahminde bulunmadı hiç göremiyorum dedi özeldeki doktorum devlete de ikili tarama testi için gitmiştim onlar da 16.haftaya kadar söylemiyoruz dedi🥲