Hayırlı günler arkadaşlar. 27 haftalığım. Ailem ile oturduğum şehir farklı. Eşimle evlenince onun yaşadığı memlekete gelin geldim. Ailemle aramızda 7-8 saat var. Ailem bayrama buraya gel, biraz kal diyorlar. Hatta 1 ay fln. Otobüs yolculuğu yapmam gerekiyor. Oraya gitmek için. Yanımda eşim olacak. Ama hamile halimle oraya gidip kalmamı istemiyor. Gönlüm gitmek de istiyor eşimle kalmak da. Bebek için endişeleniyorum. En son gittiğimde doktor sağlıklı olduğunu söyledi şükür. Ama yolculuk için izin fln istemedim. İzin verse bile tereddüt ederim. Sizce ne yapmalıyım?