Seherrrrr kanaman ve çok şiddetli ağrın olmadığı sürece korkma canım Allah’a emanet bebeklerimiz 😇 10 ve 11. haftalarda ağrılarım benimde artmıştı doktorum bebek büyüdüğü için ağrı yaptığını söylemişti. Ve ağrıyı oluşturabilecek en büyük sebeplerden biri kabızlık. Çok fazla ağrı yapar bir an önce geçmesi için uğraş. Doğal yöntemler işe yaramazsa doktoruna mutlaka söyle canım şurup falan verir rahatlarsın