Selam kızlar son adet tarihimin ilk günü 11 şubat, 16 martta beta 83 çıktı. 17 martta(22 saat sonra) tesadüfen başka bir hastanede test verdim 111 cıktı. Bu gün bir kere daha test vereceğim ama artışı çok az geldi sanki bi korkuyorum normal mi böyle olan varmı?