duygunisa Kızlar 11+1 hamileyim ve çok ciddi mide ağrım var bulantım hala devam ediyor ama mide ağrısı beni mahvetti doktora gitmiştim ilaç vermedi ben ne yapabilirim midemi ne rahatlatır sanki içimde taş varmış gibi bir lokma yesem fena oluyorum
meldaa41 duygunisa ağrıya iyi gelir mi bilmiyorum ama bulantı için prilam veriyorlar genelde. Reçetesiz de alabilirsin denemediysen dene istersen mide sorunu olan tüm gebe arkadaşlarım onu kullanıp rahatladık diyorlar
daisymom_99 duygunisa Hastaneye gidip hemen gaviscon şurup yazdırmalısın bence bende senin gbiydim doktor vermedi diye zaralı snıyodum ama benm söylemrmle yazdı doktor ve çok pişmanım neden daha önce almadım kullanmadım diye tam bi hayat kurtarıcı o mide ağrııs çok berbat bişi seni çok iyi anlıyorum Allah yardımcın olsun
duygunisa meldaa41 benim mide ağrısından dolayı bulantımı tetikliyor canım normalde bulantım olmuyor ama ağrı ne zaman başlasa midemi de bulandırıp beni uyutmuyor ağlamaktan gözlerim şişti doktora da gittim hiçbir şey vermedi umursamadı bile çok normal deyip geçiştirdi ama ben ne gece ne sabah uyuyamıyorum 3 yaşında kızım var oda çok etkileniyor ona daha çok üzülüyorum cevap verdiğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun
meldaa41 duygunisa Rica ederim canım keşke elimizden bir şey gelse de yardımcı olabilsek 🙏 Önceki çocuk küçük olunca illa aklın onda kalıyor tabi Allah kolaylık versin inşallah en kısa zamanda rahatlarsın
nazlisenabuyurman Merhaba doktora sormadan hiç bi ilaç almanı tavsiye etmem karaciğer enzimleri yükselebilir doktor kan sonuçlarına bakıpta ilaç veriyor sen bu konuyu doktoruna tekrar aç
duygunisa nazlisenabuyurman ayın 23 ünde randevum var konuyu tekrar açıp söyleyeceğim ama devlet Hastanesi’ne gidiyorum her gittiğimde doktor değişiyor birde genelde asistan oluyor acaba bilmedikleri için mi ilaç vermiyorlar çok rahatsızım gece gündüz uykusuzum ağrı beni mahvediyor
psaahh Eğer yanmaya benzer ağrıysa soğuk süt iyi geliyor bayağı yatıştırıyor üstten ağrın oluyorsa da Hindistan cevizi yağı ya da başka yağla masaj yap o da rahatlatır. Şifa bul tez zamanda inşallah çok zor bilirim
duygunisa daisymom_99 ayın 23 üne randevu aldım gidince tekrar söyleyeceğim canım umarım bu kez biseyler verir yazar yani