amphitrittee duyguatas81 gebeliğimin basında bir kez denk geldim kendisi çok ilgili ve alakalı birisi ama üniversite hastanesi gereği cihazı kötü ve çok içinize sinmiyor ama çok tatlı bi kişilik
duyguatas81 amphitrittee teşekkür ederim. Bekir beye gitmeyi düşünüyorum denk gelirse sormak istedim. Giden var mı yok mu nasıl diye
amphitrittee duyguatas81 özel muayenesi var ben hijyen olarak üniversiteye güvenmediğim için ve yoğunluktan sebep gitmek istemedim 16:00 da randevum varsa 1 saat bekliyordum