fkurtba
Merhaba bende şuan 12+2 deyim bede başlamak istiyorum artık ama bende sizin gibi düşünüyorum yağlardan kullanmayı Hindistan cevizi yağı, avakado yağı , kantoron yağı bide ıncıanın nemlendiricisini aldım vücudum çok kuruduğu için hemileik sonuna kadar böyle yağlardan kullanıp etkisini gören varmı yoksa pahalı kremlerdenmi almalıyım