GencbirAnne_1 Hayırlı olsun 🙏🏻 Yeni doğan bebek her ağladığında emzirilir. 20 dk. bir meme, 20 dk. diğer meme. İlk üç ay süt üretimi çok fazla olur. Ne kadar çok emzirirseniz o kadar çoğalır sütünüz. Eğer mama verecekseniz 2 saatte bir verin. Ama ilk üç ay emzirmenin saati olmaz. Gündüz her ağladığında, geceleri ağlamasını beklemeden 2 saatte bir uyandırın emzirin. 3 aydan sonra gece gündüz 2 saatte bir. Tabi bu emzirme için geçerli. Mama verilecekse miktar ve saat ayına göre değişir.