Esra3820 Kızlar 6.30 da adet sancısına benzer bir ağrı girdi onunla birlikte Bi mide bulantısı falan yarım saattir ara ara adet sancısı gibi Bi ağrı giriyor üstüne Bi de ishal olmuşum afedersiniz bu üşütme ağrısı mı yoksa Bi kaç kişiden doğum belirtisi mide bulantısı ishal ağrı falan diye duydum öyle bişey mi sizce
Sblbrt Esra3820 bende de oluyor doktorum normal dedi bebek kanala girmeye çalışıyor adet ağrısı bundan dedi
UcanHamile Ishal de doğum belirtisi olabilir, sancılarımız ne kadar sıklıkta geliyor ve kaç haftalıksınız