Kızlar ben normalde sabah hastaneye gidecektim 12+3 kontrolüm vardı ikili tarama yapılacaktı ama sistemi açınca randevuda zorunlu değişiklik oldu iptal edin yazıyodu tekrar doktoruma da 26 mart’ta randevu var ve ben 13+4 olmuş olcam ikili rarama için geç mi kalırım sonuç yanlış mı çıkar