Merhaba bayanlar
Bu ikinci gebeliğim ve 4. Ayımdan beri sürekli hem fitil hemde krem falan kullanıyorum enfeksiyonum azaldı ama kaşıntı devam ediyor genital bölgemde , sürekli doktora söylüyorum her gitmem de .
Harici olarak Nioli yağı falan kullanıyorum ama şu saatlerde resmen yatamıyorum sürekli uğraşıyorum. İdrar kültürü testi falan da verdim 1 hafta olmadı bi sıkıntı çıkmadı krem verdiler zalain krem kullanıyorum. Sizin öneriniz var mı nolur yardımcı olun.
İlk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım ya