monii leyla_bar böyle şekli bozuk olursa erkek oluyor diyorlar ama bilemiyorum. Benim oğlumun kesesi de böyleydi. Şimdi ikinciyi hamileyim cinsiyeti belli değil ama kese görünunce bende keseden tahmin yapıp bakcam doğru mu değil mi diye😅
buketdeniz19 leyla_bar erkek bence benimde kesem böyleydi erkek çıktı tabikide keseye göre cinsiyet belli olmaz biz sadece öylesine söylüyoruz 🥰 Allah gönlündekini nasip etsin inşallah 🙏 canım
arsbt leyla_bar benim kesemde kız dendi ama bugün erkek olduğunu öğrendim ve kesem yuvarlak tam eşit şekilde
bilgegams Haftam da doktoruma sormuştum bunu keseye göre cinsiyet belli oluyormuş diye oda bana makasla bıçak koydurup otur birinin üstüne bilmeden diyip dalga geçmişti 😀😀😀
leyla_bar bilgegams ben utancımda doktora soramadım ya 🙈 teorilerin hepsine baktım hatta ChatGPT ye falan sordum oda erkek dedi ama gönlüm hala kız istiyor 😂
Medineklndr bilgegams Benim arkadaşım ben farkında olmadan kafama tuz dökmüştü önce ağzıma dokundum ona göre kız bakalım daha 10 haftalık olcam😂
Medineklndr buketdeniz19 benim oğlum da kese fasulye gibiydi şuankş gebelikte tam Yuvarlak bakalım kız istiyorum 😍
buketdeniz19 Medineklndr ilk ultrason resminde benimde fasülyeye benziyordu hatta bu nasıl şekilsiz bişey diye yorum yapmıştım 😂😂sağlıklı olsunda gerisinin hiç önemi yok
Medineklndr buketdeniz19 evet ya kesinlikle benim şuan tek hedefim şu ayları atlatmak mide bulantısı kusmadan bir hal oldum artık kilo verdim 9 haftalığım 10 olcak
buketdeniz19 Medineklndr ben de kilo vermiştim hala öyle duruyorum 17+3 haftalık oldum bulantıdan bittim 44 kiloyum bulantı geçmiyor inan ki